Οι αλλαγές γίνονται σε όλα τα καταστήματά σας και πραγματοποιούνται όλες τις ημέρες ;
Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 20 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Η κάρτα αλλαγής είναι απαραίτητη για την αλλαγή. Αλλαγές δεν γίνονται Σάββατο, την Μεγάλη Εβδομάδα & την περίοδο από 20 Δεκεμβρίου έως και 31 Δεκεμβρίου. Επιστροφές προϊόντων σε περίοδο εκπτώσεων θα γίνονται με τις τρέχουσες εκπτωτικές τιμές. Δεν ισχύει για τα καταστήματα VARDAS OUTLET.
Υπάρχει η δυνατότητα επιδιόρθωσης των προϊόντων ;
Υπάρχει δυνατότητα επιδιόρθωσης. Παρακαλούμε για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε σε ένα από τα καταστήματά μας.
Πώς μπορώ να ενημερωθώ για το υπόλοιπο των πόντων μου της κάρτας Vardas Rewards ;
Μπορείτε να ενημερώνεστε για το υπόλοιπο πόντων σας στέλνοντας ένα e-mail στο customercare@vardas.gr
ή τηλεφωνώντας σε όποιο κατάστημα Vardas σας εξυπηρετεί, αναφέροντας τον 14ψήφιο αριθμό της κάρτας σας.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα με προϊόν, πού μπορώ να απευθυνθώ ;
Μπορείτε να απευθυνθείτε στο κατάστημα αγοράς του προϊόντος, στο κεντρικό τηλέφωνο 211 6006800 και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου customercare@vardas.gr.
Ποιες πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές ; Προσφέρονται άτοκες δόσεις ;
Δεκτές γίνονται όλες οι πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες. Ειδικά προγράμματα δόσεων προσφέρονται όλο τον χρόνο μέσω όλων των πιστωτικών καρτών και μέχρι 12 άτοκες δόσεις.
Δέχεστε τηλεφωνικές παραγγελίες;
Βεβαίως! Καλέστε μας στο 2116006800 και θα καταχωρήσουμε εμείς την παραγγελία σας!