ΑΝΔΡΑΣ
ΓΥΝΑΙΚΑ
Store Locator
Εξυπηρέτηση Πελατών: 211 6006800
Sales 50% Sales 50%

Δωρεάν Αποστολή     |     Ασφάλεια Συναλλαγών     |     Δωρεάν Επιστροφή

FREE SHIPPING | FREE RETURN
Sales 50%
Δωρεάν Αποστολή     |     Ασφάλεια Συναλλαγών     |     Δωρεάν Επιστροφή
Sales 50%

Πληροφορίες Επιστροφής

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την εταιρεία ACS για παραγγελίες εντός Ελλάδας γι' αυτό σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, αναλαμβάνετε το κόστος επιστροφής.

Περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση λόγω μεγέθους

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) το αίτημα επιστροφής με το μέγεθος που επιθυμείτε. 

    Στην συνέχεια το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του vardas.gr θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματος σας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για την διαθεσιμότητα του νέου μεγέθους που επιθυμείτε. Αν υπάρχει διαθέσιμο το μέγεθος που επιθυμείτε, θα το δεσμεύσουμε μόνο όταν παραλάβουμε το προϊόν που επιστρέψατε.

    Η επιστροφή του προϊόντος είναι ΔΩΡΕΑΝ για την πρώτη φορά, μέσω της εταιρείας ACS που συνεργαζόμαστε. Αν το στείλετε με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία εκτός της συνεργαζόμενης ACS θα επιβαρυνθείτε με όλο το κόστος της επιστροφής. Στην περίπτωση αλλαγής ή αντικατάστασης για δεύτερη ή παραπάνω φορές, θα επιβαρύνεστε κάθε φορά με το κόστος επιστροφής (προς εμάς) και το κόστος επαναποστολής (από εμάς προς εσάς).

  2. Αλλαγή ή αντικατάσταση με άλλον κωδικό/προϊόν

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) το αίτημα επιστροφής με τον κωδικό προϊόντος που επιθυμείτε.

     Στην συνέχεια το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του vardas.gr θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματος σας. Θα ενημερωθείτε τόσο για την διαθεσιμότητα του επιθυμητού κωδικού προϊόντος όσο και για την διαφορά της τιμής (αν υπάρχει).

    Η επιστροφή του προϊόντος είναι ΔΩΡΕΑΝ για την πρώτη φορά, μέσω της εταιρείας ACS που συνεργαζόμαστε. Αν το στείλετε με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία εκτός της συνεργαζόμενης ACS θα επιβαρυνθείτε με όλο το κόστος της επιστροφής. Στην περίπτωση αλλαγής ή αντικατάστασης για δεύτερη ή παραπάνω φορές, θα επιβαρύνεστε κάθε φορά με το κόστος επιστροφής (προς εμάς) και το κόστος επαναποστολής (από εμάς προς εσάς). Βασική προυπόθεση είναι το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην έχει φθορές, να είναι σε άριστη κατάσταση, εντός της συσκευασίας του, πλήρες και να συνοδεύεται από τα παραστατικά του.

  3. Λανθασμένη αποστολή προϊόντων ή χρεώσεων

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) την αιτιολογία επιστροφής. Λάθος κωδικός ή λανθασμένη χρέωση

    Στην συνέχεια το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του vardas.gr θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματος σας. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και ελεγχθεί ότι είναι σε άριστη κατάσταση και επιβεβαιώσουμε την λάθος χρέωση ή την αποστολή λάθος κωδικού, θα σας ενημερώσουμε και στην συνέχεια θα σας αποστείλουμε με ΔΩΡΕΑΝ αποστολή το προϊόν.

  4. Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) Το ελάττωμα και το σημείο

    Στην συνέχεια το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του vardas.gr θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματος σας. Μόλις το παραλάβουμε θα εξετάσουμε προσεχτικά ώστε να επιβεβαιώσουμε το ελάττωμα. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα εάν δικαιούστε αντικατάσταση του προϊόντος.

  5. Δικαίωμα υπαναχώρησης

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) Τον λόγο που θέλετε να επιστρέψετε το/τα προϊόντα

    Στην συνέχεια θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο επιστροφής το κόστος της οποίας επιβαρύνεται ο πελάτης. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και αφού ελεγθεί για την άριστη κατάσταση του, θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία που θα ακολουθήσετε. Άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης μπορείτε να κάνετε εντός (14) ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία courier. Βασική προυπόθεση είναι τα/το προϊόν να επιστραφεί εντός της συσκευασίας του, σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές, πλήρες και να συνοδεύεται από τα παραστατικά του. 

    Η επιστροφή των προϊόντων κατά την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης θα γίνεται με χρέωση του πελάτη. Θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την πληρωμή (Paypal - Πιστωτική Κάρτα). Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, θα σας καταθέσουμε τα χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός (30) ημερών από ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστραφέντα προϊόντα.