ΑΝΔΡΑΣ
ΓΥΝΑΙΚΑ
Store Locator
Εξυπηρέτηση Πελατών: 211 6006800

Sales 50% Sales 50%

Δωρεάν Αποστολή     |     Ασφάλεια Συναλλαγών     |     Δωρεάν Επιστροφή

FREE SHIPPING | FREE RETURN
Sales 50%
Δωρεάν Αποστολή     |     Ασφάλεια Συναλλαγών     |     Δωρεάν Επιστροφή
Sales 50%

Πληροφορίες Επιστροφής

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την εταιρεία ACS για παραγγελίες εντός Ελλάδας γι' αυτό σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, αναλαμβάνετε το κόστος επιστροφής.

Περιπτώσεις επιστροφής προιόντων

  1. Αλλαγή ή αντικατάσταση λόγω μεγέθους

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) το αίτημα επιστροφής με το μέγεθος που επιθυμείτε. 

    Στην συνέχεια το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του vardas.gr θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματος σας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για την διαθεσιμότητα του νέου μεγέθους που επιθυμείτε. Αν υπάρχει διαθέσιμο το μέγεθος που επιθυμείτε, θα το δεσμεύσουμε μόνο όταν παραλάβουμε το προιόν που επιστρέψατε.

    Η επιστροφή του προιόντος είναι ΔΩΡΕΑΝ για την πρώτη φορά, μέσω της εταιρείας ACS που συνεργαζόμαστε. Αν το στείλετε με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία εκτός της συνεργαζόμενης ACS θα επιβαρυνθείτε με όλο το κόστος της επιστροφής. Στην περίπτωση αλλαγής ή αντικατάστασης για δεύτερη ή παραπάνω φορές, θα επιβαρύνεστε κάθε φορά με το κόστος επιστροφής (προς εμάς) και το κόστος επαναποστολής (από εμάς προς εσάς).

  2. Αλλαγή ή αντικατάσταση με άλλον κωδικό/προιόν

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) το αίτημα επιστροφής με τον κωδικό προιόντος που επιθυμείτε.

     Στην συνέχεια το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του vardas.gr θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματος σας. Θα ενημερωθείτε τόσο για την διαθεσιμότητα του επιθυμητού κωδικού προιόντος όσο και για την διαφορά της τιμής (αν υπάρχει).

    Η επιστροφή του προιόντος είναι ΔΩΡΕΑΝ για την πρώτη φορά, μέσω της εταιρείας ACS που συνεργαζόμαστε. Αν το στείλετε με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία εκτός της συνεργαζόμενης ACS θα επιβαρυνθείτε με όλο το κόστος της επιστροφής. Στην περίπτωση αλλαγής ή αντικατάστασης για δεύτερη ή παραπάνω φορές, θα επιβαρύνεστε κάθε φορά με το κόστος επιστροφής (προς εμάς) και το κόστος επαναποστολής (από εμάς προς εσάς). Βασική προυπόθεση είναι το προιόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην έχει φθορές, να είναι σε άριστη κατάσταση, εντός της συσκευασίας του, πλήρες και να συνοδεύεται από τα παραστατικά του.

  3. Λανθασμένη αποστολή προιόντων ή χρεώσεων

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) την αιτιολογία επιστροφής. Λάθος κωδικός ή λανθασμένη χρέωση

    Στην συνέχεια το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του vardas.gr θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματος σας. Μόλις παραλάβουμε το προιόν και ελεγχθεί ότι είναι σε άριστη κατάσταση και επιβεβαιώσουμε την λάθος χρέωση ή την αποστολή λάθος κωδικού, θα σας ενημερώσουμε και στην συνέχεια θα σας αποστείλουμε με ΔΩΡΕΑΝ αποστολή το προιόν.

  4. Επιστροφή ελαττωματικού προιόντος

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) Το ελάττωμα και το σημείο

    Στην συνέχεια το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του vardas.gr θα σας ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματος σας. Μόλις το παραλάβουμε θα εξετάσουμε προσεχτικά ώστε να επιβεβαιώσουμε το ελάττωμα. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα εάν δικαιούστε αντικατάσταση του προιόντος.

  5. Δικαίωμα υπαναχώρησης

    Μας στέλνετε email στο customercare@vardas.gr αναγράφοντας: 
    α) Τον αριθμό παραγγελίας σας
    β) Το ονοματεπώνυμο σας
    γ) Τον λόγο που θέλετε να επιστρέψετε το/τα προιόντα

    Στην συνέχεια θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο επιστροφής το κόστος της οποίας επιβαρύνεται ο πελάτης. Μόλις παραλάβουμε το προιόν και αφού ελεγθεί για την άριστη κατάσταση του, θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία που θα ακολουθήσετε. Άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης μπορείτε να κάνετε εντός (14) ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής του προιόντος από την εταιρεία courier. Βασική προυπόθεση είναι τα/το προιόν να επιστραφεί εντός της συσκευασίας του, σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές, πλήρες και να συνοδεύεται από τα παραστατικά του. 

    Η επιστροφή των προιόντων κατά την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης θα γίνεται με χρέωση του πελάτη. Θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την πληρωμή (Paypal - Πιστωτική Κάρτα). Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, θα σας καταθέσουμε τα χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός (30) ημερών από ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστραφέντα προιόντα.